Selecteer een pagina

Wat wij doen

Stichting Bloei & Groei biedt begeleiding in een beschermde omgeving.

Stichting Bloei & Groei  organiseert leuke weekendprogramma’s.

Ons doel is om een weekendprogramma aan te bieden. Het kan van vrijdag tot zondag of zaterdag en zondag. Je wordt op een afgesproken tijdstip opgehaald op het huisadres of een nabij gelegen locatie.

De activiteiten kunnen leerzaam, actief, ontspannend en of productief van aard zijn. Wij komen tegemoet aan de wensen van cliënten en voorkeuren. Daarnaast werken we samen aan jouw zelfstandigheid, sociale vaardigheden en eventuele andere persoonlijke leerdoelen. Maatschappelijke waarden en normen vinden wij zeer belangrijk en maken deel uit van onze begeleiding. Programma vindt plaats in een huisje op een bungalow park of in een grotere vakantiewoning of hotel. Er gaat minimaal één begeleider per vier deelnemers mee gaat, krijgt iedereen voldoende aandacht en zorg. Voorbeelden van weekenden: Duinrell, Prestonpalace, bungalowparken, Efteling enz.

Stichting Bloei & Groei  organiseert diverse dagactiviteiten.

Wij organiseren regelmatig leuke en leerzame activiteiten op dagbasis.

De activiteiten kunnen leerzaam, actief, ontspannend en/of productief van aard zijn. Daarnaast werken we samen aan jouw zelfstandigheid, sociale vaardigheden en eventuele andere persoonlijke leerdoelen. Maatschappelijke waarden en normen vinden wij zeer belangrijk en maken deel uit van onze begeleiding. Tijdens een dagtocht wordt er gewerkt aan diverse (sociale en persoonlijke) doeleinden. De tijden en de kosten van de dagen verschillen per dagtocht. De kosten kunnen betaald worden uit een PGB.

Ontspannend en Gezellig

Als dagactiviteit organiseren wij regelmatig leuke uitstapjes naar bijvoorbeeld de bioscoop of het theater, maar ook leuke etentjes of picknicks mogen hier niet aan ontbreken.

Actief en Sportief

Tijdens onze dagactiviteiten proberen we ook te zorgen voor spanning en actie. Zo kunnen we gaan karten, lasergamen, mountainbiken, klimmen of bijvoorbeeld golfen.

Educatief en Creatief

Jezelf blijven ontwikkelen vinden wij erg belangrijk. Daarom gaan wij ook regelmatig naar een gaaf museum of volgen we een leuke workshop waarbij je de handen uit de mouwen moet steken.

Help onze talentjes

Elk kind heeft een verborgen talent, zoals kunst, dans, muziek, sport en nog veel meer. Graag willen we helpen deze talenten te ontwikkelen en te stimuleren.

Stichting Bloei & Groei is meerendeels afhankelijk van acties, sponsoren en donaties.
Helpt u mee om onze talentjes een talentvolle dag te bezorgen?

U kunt éénmalig en vrijblijvend een donatie overmaken op het volgende rekeningnummer:

IBAN Rekeningnummer: NL08 ABNA 051867220
Ten name van: Stichting Bloei & Groei