Selecteer een pagina

Over Ons

Om de thuissituatie te ontlasten zijn wij een opvang opgestart.

Wij zijn Mike en Shanti.

Wij zijn ouders van een volwassen kind met Down Syndroom.

Het hebben van kinderen met een beperking binnen een gezin is niet altijd even makkelijk. Op de schouders van ouders/verzorgers rust een zware taak, relaties kunnen onder druk komen te staan en/of andere gezinsleden kunnen ondergesneeuwd raken. Om de thuissituatie te ontlasten zijn wij een opvang opgestart. Dit kan zijn voor verschillende redenen. Bijvoorbeeld aansluiting bij gelijkgestemden, zelfstandigheid, activiteiten , plezierige tijdsbesteding, ontspanning en vrije tijd voor beide partijen (ouder en kind).

Daarom bieden wij optie voor opvang. Dit kan zijn op dag basis doordeweeks en/of weekenden. Dagen en tijden worden in overleg afgesproken. In de vakantieperiodes is ook opvang mogelijk. Stichting Bloei & Groei biedt begeleiding, zorg en ondersteuning. Wij bieden voldoende ontspanning met leeftijdsgenoten en jezelf te ontwikkelen. Dat maakt het leven prettig. Stichting Bloei & Groei biedt mogelijkheid met een beperking. Voor mensen die dit nodig hebben en is er begeleiding in een beschermde omgeving.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over de mogelijkheden of wil je een bezoek brengen aan onze opvang? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend en oriënterend gesprek.